პროექტის რეფლექსია
შევხვდი სამიზნე ჯგუფს. გავაცანი პროექტის იდეა. შევქმენით
საორგანიზაციო ჯგუფი, 7 მუშა ჯგუფი, თითოეულში
სამი მოსწავლე. გადაინაწილეს ფუნქციები. შევქმენით საინფორმაციო ბროშურები.
შეირჩა მონიტორინგის ჯგუფი(8 წევრი):
3 მოსწავლე (მე-12 კლასი) , 3 მასწავლებელი (ისტ-ის. ხელოვნებისა და ფიზიკის-საგნებთან
კავშირის გათვალისწინებით), 1- დირექც. წარმომადგ. და 1-მშობელი. მათ დაევალათ პროექტის
მონიტორინგისა და შეფასების სქემების შემუშავება.
მუშა ჯგუფებმა
პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე შეარჩიეს შემდეგი თემები: ,,ოქროს კვეთა“ , გეომეტრიული
გარდაქმნების პრაქტიკული გამოყენება“, ,,პარაბოლას გეომეტრიული თვისებები და მისი ადგილი რეალურ სამყაროში“,
,,რიცხვითი სიმრავლეები და მათი გაფართოების ისტორია“, ,,ზოგი რამ ინფორმაციის შესახებ“
,,თვლის პოზიციური სისტემები და მათი გამოყენება“,
,,ვიეტი-ალგებრის მამა“.
ჯგუფებმა მოიძიეს საჭირო ინფორმაცია, მოამზადეს მონახაზები,
რეფერატები, პრეზენტაციები http://makomako15300502.blogspot.com/p/blog-page.html
. რეგულარულად იმართებოდა სამუშაო შეხვედრები, სადაც ვაძლევდი რეკომენდაციებს. მოემზადნენ
კონფერენციისთვია, სადაც წარადგინეს პრეზენტაციები. კონფერენციას ესწრებოდნენ: დირექცია,
ყველა კათედრის წარმომადგენლები, მოსწავლეები V-XII კლასებიდან, მშობლები.
შევქმენით ბლოგი: http://makomako15300502.blogspot.com/
შევქმნენი ინტერაქციული დანართები (
Learningapps.org), რომლებსაც საგაკვეთილო პროცესში ვიყენებდი გაკვეთილის მიზნის შესაბამისად.
რესურსების მისამართები განვათავსეთ ინტერნეტში (f.b. -ჩვენი ჯგუფი).
მოხდა მოსწავლეთა დაჯილდოვება დირექციის მიერ. მოვახდინეთ
კონფერენციის ვიდეო-გადაღება. მოსწავლეები გახალისდნენ. დამოკიდებულება გაუმჯობესდა.
პროექტის მსვლელობისას შევხვდით შემდეგ სირთულეებს:
v ინტერნეტთან
სუსტი წვდომა, რის გამოც ვერ ავტვირთეთ ვიდეო-მასალა, გვიჭირდა ინფორმაციის მოძიება;
(ჩვენგან დამოუკიდებელი მიზეზებით)
v არასაგაკვეთილო
დროს ჯგუფების შეკრება; -არეგულირებდა საორგანიზაციო ჯგუფი.
v ერთ-ერთ
ჯგუფში პრობლემები შეიქმნა ფუნქციების განაწილებასთან დაკავშირებით; -მოვაგვარეთ ინდივიდ.
საუბრებით, დაგვეხმარა მშობელიც.
v პრეზენტაციის
წარდგენამდე რამდენიმე მოსწავლეს ჰქონდა აუდიტორიის კომპლექსი;-ვსაუბრობდით, ბევრს
ვარჯიშობდნენ წარდგენამდე, მაგრამ მხოლოდ ნაწილობრივ შემცირდა.
v იყო
მთავარი აზრიდან გადახვევის შემთხვევები:-ისეთი კითხვებს ვუსვამდი, რომელიც დაანახვებდა
მიზანს.
v დროის
ჩარჩოში ვერ ჩაეტივნენ: -კინფერენციის ჩატარების
დრო რამდენიმე დღით გადავწიეთ.
მონიტორინგის ჯგუფმა დადებითად შეაფასა პროექტი. ერთად
მოვახდინეთ შეფასების ანალიზი. გამოითქვა მოსაზრებები:
v სასურველია,
შემდგომში ასეთ კონფერენციებზე სხვა სკოლების მათემატიკის კთედრების ჩართვა;
v პროექტის
შედეგად მიღებული პროდუქტი (პრეზენტაციები, ტესტები) შესაძლებელია გამოიყენონ მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმა სწავლა-სწავლების
პროცესში.
v მოტივაციის
ამაღლების მიზნით განხორციელებული პროექტი უმჯობესია
განხორციელდეს
პირველ სემესტრში ან მეორე სემესტრის დასაწყისში, რათა ,,დადებითად დამუხტულ“ მოსწავლეებს
მეტი დრო ჰქონდეთ არდადეგებამდე;
v პროექტის
აქტუალობიდან გამომდინარე ის გაგრელდეს,
დაემატოს სხვა სახის აქტივობები .
v აქტივობები
ისე შეირჩეს, რომ ჩართულობა იყოს უფრო მეტი.
No comments:
Post a Comment